حجت الاسلام حسن صادقی نسب در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گناباد به خسارتها، جراحت و فوت 12 نفر در حوادث جاده ای این شهرستان ظرف نیمه نخست امسال اشاره و بیان کرد: تعامل بیشتر شورای هماهنگی ترافیک و شوراهای اسلامی برای مهار سوانح جاده ای ضروری است.
وی در ادامه به هفته نیروی انتظامی نیز اشاره و بیان کرد: با تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی شاهد نظم و امنیت خوبی در جامعه در برخورد با سارقان، قاچاقچیان و متخلفان هستیم.
خطیب جمعه گناباد در ادامه خطبه های همچنین گفت: کشتار چند روز پیش در لاس وگاس آمریکا اگر توسط داعش انجام شده باشد نتیجه حمایت آن کشور از گروه تروریستی و در غیر این صورت نمایانگر ناکارآمدی و نابودی تدریجی نظام مادی آمریکا و غرب است.
وی افزود: حضور گسترده مردم از جمله جوانان در آیین تشییع شهید محسن حججی ثابت کرد که با وجود تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان، مردم در عرصه دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی حضور فعال دارند و هر جا ارزشها به خطر افتد با حضور در صحنه ترفندهای دشمنان را ناکام می گذارند.
حجت الاسلام صادقی نسب دینداری، تقدم دین بر همه ارزشها، احساس مسئولیت برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از جمله درسهای قیام عاشورای حسینی برشمرد.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.