احمدعلی موهبتی روز سه شنبه در مراسم معرفی مسئول جدید نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در تربت حیدریه افزود: از دیگر ویژگیهای ایرنا آن است که تریبون رسمی نظام و به تعبیر رهبری، دست بزن و نبض نظام جمهوری اسلامی می باشد و باید از تجربه چندین ساله خود برای معرفی خدمات دولت بهره گیرد.
وی از ایرنا به عنوان پدر و بزرگتر رسانه های کشور یاد و بیان کرد: این واقعیت را باید تمام رسانه های حزبی و جناحی قبول داشته باشند و در تولید اخبار واقعی و منصفانه از این رسانه بزرگ الگوگیری کنند.
فرماندار تربت حیدریه به برخی شبهات در فضای رسانه ای اشاره و بیان کرد: نقش رسانه های مستقل به خصوص ایرنا در زدون ابهامها و پیشگیری از مفاسد، انحرافات و ایجاد شفافیت بسیار مهم است.
وی همچنین اتخاد سیاست تعامل با گروههای سیاسی داخلی و سازمانهای بین المللی و خارجی را از سوی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی رو به تعالی توصیف کرد.
مدیرکل اخبار استانها در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این مراسم گفت: شیب کلی و جنس اصلی اخبار ایرنا در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و منافع ملی است.
علی حیدری افزود: بر این اساس خبرنگاران ایرنا از انتشار یاس و ناامیدی خودداری می کنند زیرا اخبار منعکس شده در این رسانه از ظرافت و دقت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور از سال 1313 تاکنون فعالیت مستمر داشته و دارای غنی ترین آرشیو عکس و خبر در خاورمیانه است. امکانات اطلاع رسانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی متناسب با فناوری روز ارتقا چشمگیری داشته که راه اندازی بخش 'ایرنا چند رسانه ای' از آن جمله است.
نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در تربت حیدریه، شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار را نیز در جنوب خراسان رضوی زیر پوشش خبری خود دارد.
در این مراسم با حضور شاهین فرشاد رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی، علی اصغرافتاده به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان تربت حیدریه معرفی و از خدمات علی اصغر ایزدی تجلیل شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: حسین کریم زاده
6121/1744/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.