عضو مجلس خبرگان رهبری در این همایش گفت: میدان جهاد مردان خود را می طلبد و شهید اندرزگو از جمله افراد مجاهد در جنگ سخت بود که در راه حق از همه تعلقات دنیوی گذشت و امام راحل در وصف وی گفتند که اگر 10 نفر مانند شهید اندرزگو بود اسلام دنیا را فرا می گرفت.
حجت الاسلام سید محمدمهدی میرباقری افزود: فردی که در راه خدا به شهادت می ‌رسد خدا از رحمت و فضل خود را او را لبریز می کند و امروز در عرصه جنگ نرم مجاهدت همه جانبه در راه خدا لازم است و پیروزی در این جنگ نیاز به افراد مجاهد و هدایت نیاز دارد.
دبیر همایش دوسالانه اعطای نشان مردمی مرد جهاد نیز گفت: هدف این همایش دوسالانه تجلیل از مجاهدان مردمی در چهار دهه انقلاب اسلامی است که از جمله این مجاهدان شهید اندرزگو است.
سعید ضیایی افزود: شهید اندرزگو قبل از انقلاب از مبارزان مخالف رژیم بود و در این راه جان فشانیهای زیادی از خود نشان داد و از مجاهدین در راه انقلاب به شمار می رود.
وی ادامه داد: دبیرخانه این همایش دوسالانه که با حضور جوانان نخبه فعال فرهنگی تشکیل شده وظیفه شناسایی مجاهدان مردمی را بر اساس چهار شاخص برعهده دارد. این شاخصها شامل استفاده از ظرفیت مردمی و اهمیت دادن به فعالیتهای مردمی، حضور در جنگ سخت، حضور اثرگذار در جنگ نرم، ولایتمداری و دفاع از آن است.
او گفت: هر دوسال یک ‌بار و در سالگرد شهادت سیدعلی اندرزگو این دوسالانه بعد از شناسایی مجاهدان مردمی که حداقل بیش از سه دهه در دفاع از ارزشهای انقلاب تلاش کردند برگزار و از آنها تقدیر می شود.
در پایان این مراسم از 10 نفر از مجاهدان مردمی تقدیر و نشان و تندیس مردمی 'مرد جهاد' تحت عنوان نشان شهید اندرزگو به آنان اهدا شد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.