سعید شیبانی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی در نیشابور افزود: مردم نباید از دولت فاصله بگیرند و این ارتباط فقط به زمان انتخابات محدود نشود.
وی با تاکید بر نقش رسانه ها در آگاه سازی عمومی اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح در ایجاد اعتماد مردم نسبت به دولت نقش موثر دارد.
وی گفت: ایجاد آرامش و امید، مشارکت مردم در مسئولیت های اجتماعی، کاهش تنش، ایجاد ظرفیتهای سرمایه گذاری در روند توسعه باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.
شیبانی افزود: بسیاری از تلاشها و دستاوردهای دولت به اطلاع مردم نرسیده و هر جا آسیبی بوده ناشی از عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع بوده است که این برعهده رسانه هاست که مطالبات مردم را منعکس کنند.
وی با اشاره به عقب ماندگی های نیشابور در حوزه های مختلف اظهار کرد: انبوه مطالبات در حوزه های مختلف باعث می شود امکان رسیدگی به موقع به همه آنها نباشد که این امر توجه بیشتر به این منطقه را می طلبد.
وی گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب به همت و همکاری و نشاط و آرامش نیاز داریم.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار با تشریح سیاستهای ایرنا گفت: نیشابور از پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی برخوردار است و با توجه ویژه مسئولان در عرصه اطلاع رسانی باید به جایگاه واقعی خود برسد.
شاهین فرشاد وجود دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: روزانه بیش از ۵۰ خبر تولیدی، پوششی، گزارش، مقاله و گزارش تصویری در استان خراسان رضوی منتشر می شود.
وی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که همه تلاشها باید در جهت ارتقا و تقویت نظام باشد و این وظیفه همه ما است که در این راه با اتحاد و همدلی تلاش کنیم.
مرکز شهرستان 430 هزار نفری نیشابور در 122 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.