سیدحسین موسوی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گردشگرپذیری طرقبه و شاندیز نفوذ افراد غیربومی در شوراهای شهر و رستای این شهرستان زیاد است.
وی ادامه داد: در انتخابات 29 اردیبهشت این مشکل وجود داشت که با تمهیدات هیات نظارت و دادستانی شهرستان بینالود از بروز بخش عمده ای از تخلفات جلوگیری شد.
عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای بینالود گفت: به رغم نظارت شدید تخلفاتی در برخی صندوقها مبنی بر ریختن آرای غیربومی گزارش و همین گزارشها برای بررسی به هیات نظارت استان اعلام شد.
وی افزود: بیشترین تخلفات مربوط به شهرهای طرقبه و شاندیز بود. نامزدهای این 2 شهر نسبت به آرای زیاد غیربومی در تعدادی از صندوقها شکایت کردند. با رسیدگی به این تخلفات و جلوگیری از روی کارآمدن نامزدهای غیربومی از بسیاری تخلفات ساختمانی بعدی در این شهرستان ییلاقی جلوگیری می شود.
موسوی نژاد ادامه داد: در شهرهای طرقبه و شاندیز 90 نفر نامزد انتخابات شورا بودند که پنج نفر در هر شهر موفق شدند کرسیهای شورا را کسب کنند.
(بینالود) طرقبه و شاندیز در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت 1100 کیلومتر مربع 51 هزار نفر جمعیت دارد. 31 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخشهای شاندیز و طرقبه و دهستانهایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند. طرقبه و شاندیز تا تابستان ۱۳۸۷ از بخشهای تابعه شهرستان مشهد بودند. این شهرستان شامل دو بخش طرقبه و شاندیز و 53 روستا، بعد از مشهد مهمترین مقصد گردشگری در استان خراسان رضوی محسوب می‌شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر**انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.