شهرآرا آنلاین در گفت و گویی با افشاری، دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی نوشت: یکی از مسائلی که به افزایش قاچاق دامن زد، دادن امتیازات خاص به برخی از افراد بود. به‌ عنوان مثال امتیازی دادند که برخی لنج ‌داران واردات داشته باشند که به آن 'ته ‌لنجی' می‌ گفتند. اول گفتند یک‌ میلیون تومان وارد کنند، بدون دادن گمرک و بعد در اقدام غیر کارشناسی شد چهار میلیون‌ تومان و بعد شد تمام لنج. فرد کالا وارد می‌کرد و می ‌گفت ته ‌لنجی است.
- ژن ‌های خوب معتاد نمی ‌شوند / از آنجا که ژن اهمیت بسیار در کیفیت زندگی و آینده افراد دارد، بهتر است از آن ‌هایی که تقاضای دریافت مواد مخدر دولتی دارند، آزمایش ژنتیک گرفته شود.
- دخمل بابایی / درست است که می‌ گوئیم فرزند، دختر و پسر ندارد ولی تربیت آنها از زمین تا آسمان با هم فرق می ‌کند، چون تمایلات متفاوتی دارند. دختری که شما قرار است تربیتش کنید، تأثیرپذیری و تأثیرگذاری بیشتر نسبت ‌به‌ یک پسر در آینده دارد.

* پایگاه خبری قدس آنلاین:
- هنرمند درجه یک قالیبافی کشور هنوز بیمه نیست / بسیاری از مردم بر این باورند هنرمندی که در کشور نمونه شد یا از یونسکو نشان افتخار گرفت به طور حتم نانش در روغن است اما اگر به شما بگوئیم که در همین شهر خودمان از همین دست هنرمندان داریم که حتی بیمه هم نیستند شاید باورتان نشود.

* پایگاه خبری صبح مشهد:
- الیت ارزان شد / کاهش 200 تومانی تعرفه پارکینگ‌ های حاشیه ‌ای الیت.
- نبود نگاه تخصصی و ضعف ‌های جدی در گردشگری مذهبی / امروزه گردشگری، بزرگ ترین و متنوع ترین صنعت دنیا به شمار می ‌آید و توسعه آن به ویژه در کشورهایی که به دنبال دستیابی به رشد پایدار هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در ایجاد فرصت ‌های شغلی و عدالت اجتماعی در تقسیم درآمدهای شهری، نقش فراوان دارد.

* پایگاه خبری صبح توس:
- فواد ایزدی: تحریم‌ های جدید بسیار گسترده تر از قبل است / اکنون باید پرسید تحریم ‌ها شامل چه چیزی نمی‌شود؟
- عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس: هدف آمریکایی ها گرفتن امتیازات بیشتر است و در پی برجام های 2 و 3 هستند تا برای موضوع موشکی کشور چالش ایجاد کنند.
- عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی: تحریم های جدید آمریکا نقض کامل برجام است. وقت آن رسیده که هیات نظارت برجام و مجلس شورای اسلامی در هماهنگی کامل تصمیم جدی بگیرند تا پاسخ جدی به اقدام آمریکایی ها داده باشیم.
- لزوم انتخاب ظریف و نتایج سیاست‌ بازی در شهرداری مشهد / کلانشهر مشهد در آستانه انتخاب حساس و مهم است، طی روزهای آینده و با روی کار آمدن شورای پنجم این انتخاب مهم رقم خواهد خورد.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر: شهردار آینده از ظرفیت تمام افراد برای پیشبرد اهداف شهر استفاده کند
- سفیر سابق ایران در عراق: راهبرد حفظ کلی ساختار تحریم‌ ها از جمله راهبردهایی است که آمریکا برای پیشبرد اهداف خود در ایران و منطقه به کار بسته است.
7489 / 6053 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.