سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: تا کنون 270 زائر پیاده رضوی وارد مشهد شده اند که از این تعداد 100 نفر در قالب یک کاروان و 170 نفر دیگر نیز زائران یزدی بودند که به مناسبات ایام دهه کرامت به مشهد مشرف شده اند.
حسین رضایی افزود: کاروان بیت الرضا(ع) متشکل از دانشجویان و بسجیان پایگاه بافق و نیز تعدادی از دانشجویان کرمانی، اصفهانی و خراسان جنوبی طی 28 روز مسیر بافق تا مشهد را پیاده طی کردند. در این کاروان از نوجوان 15 ساله تا پیرمرد 80 ساله حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین کاروانی 100 نفره امروز از بجنورد مرکز خراسان شمالی پیاده راهی مشهد شد که دوازدهم مرداد ماه به مشهدالرضا (ع) وارد می شود. پیش از این نیز 120 زائر طی روزهای آینده از حرم امامزاده سید عباس بجنورد به مقصد مشهد حرکت کرده بودند.
وی گفت: کاروان بانوان فریمان نیز 11 مرداد و کاروان دیگری از طلاب و دانشجویان علوم دینی بهبهان از گرگان پیاده به مقصد مشهد حرکت می کنند تا برای ایام ولادت امام رضا(ع) در این شهر حضور یابند.
او افزود: کاروان بزرگ ولایت نیشابور هم دو روز مانده به سالروز ولادت امام رضا(ع) عازم مشهد می شود. سه کاروان زیارت اولی نیز از همدان با 75 زائر، از کرمان 42 نفر و از خوزستان 25 نفر در این ایام پیاده به مشهد می آیند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشار: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.