کوروش صبوریان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صحبتهایی بعضا در فضای مجازی عنوان می شود که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مخالفت دارد که به هیچ عنوان صحیح نیست.
وی ادامه داد: نباید برای دو تیم سیاه جامگان و پدیده حساسیت ایجاد کرد بلکه می باست تمرکز این دو تیم مشهدی بر روی بازی با حریفانشان باشد و در نهایت نیز در ورزشگاه ثامن بازیهای خود را دنبال کنند تا تکلیف ورزشگاه امام رضا(ع) مشخص شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در جریان بازدیدها و تمرینات دو تیم سیاه جامگان و پدیده از چمن ورزشگاه ثامن رضایت داشته اند. مشکل تابلوی اسکوبورد ورزشگاه ثامن نیز به امسال بر نمی گردد بلکه متاسفانه سالهاست برای تعمیرش تامین اعتبار نمی شود.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی تفاهمنامه با سازمان مدیریت برنامه ریزی طی سه ماه آتی مشکل اسکوبورد ورزشگاه ثامن رفع می شود.
ورزشگاه ثامن الائمه مشهد سال 1382 با وسعت 400 هکتار در 20 کیلومتری عرب شهر مشهد فعال شده است. ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی نیز در شهر مشهد قرار دارد.
پیش از این آرمین رهبر مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفته بود با توجه به تایید نشدن ورزشگاه ثامن از سوی سازمان لیگ، این تیم در هفته نخست لیگ برتر در بجنورد میزبان حریف خود خواهد بود.
اما سپس مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در تلاش هستیم نخستین بازی لیگ برتر این تیم در ورزشگاه ثامن شهر برگزار شود.
علی عباسی افزود: آستان قدس رضوی موافقت خود را با برگزاری مسابقات تیمهای پدیده و سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) اعلام کرده ولی شورای تامین شهرستان مشهد تاکنون مجوزهای لازم را ارائه نکرده است.
تیم فوتبال سیاه جامگان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه جاری میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشار: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.