محمد شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کل مرسولات پستی پارسال در خراسان رضوی 44 میلیون مرسوله بود. از این رقم 37 میلیون مرسوله مربوط به ارائه خدمات و یا جابه جایی مرسولات ادارات، سازمانها و دستگاههای دولتی و غیردولتی است.
وی ادامه داد: ارائه خدمات نیابتی ثبت احوال، ثبت اسناد، ستاد ترخیص خودرو و موتورسیکلت و همچنین شرکت توزیع برق مشهد در خراسان رضوی در حال افزایش است.
مدیرکل پست خراسان رضوی به افزایش همکاریهای جدید این اداره کل با برخی ادارات و سازمانها اشاره و بیان کرد: ثبت نام اظهارنامه خودرویی اتحادیه وانت بارهای مشهد در دیدار مشترک روسای ناحیه 9 پستی مشهد با مسئولان اتحادیه از جمله این خدمات است که به پست واگذار شد.
وی گفت: همچنین به موجب تفاهمنامه پست استان و تعاونی کارکنان توزیع برق مشهد از این پس قبول، ارسال، توزیع اخطاریه های مشترکان برق، اخذ امضاگیرنده و برگشت به تعاونی توزیع در قالب مرسولات پیشتاز توسط پست انجام می شود.
شفیعی افزود: دریافت و ارسال بیمه نامه متقاضیان بیمه پاسارگاد از شعب این بیمه در سطح استان و تحویل آن به شخص بیمه شده در سراسر کشور خدمت نیابتی دیگری است که در نشست مشترک مدیرکل پست خراسان رضوی و مدیرعامل بیمه پاسارگاد منعقد شد. در شهرستان تربت جام نیز اظهارنامه خودرویی اتحادیه وانت بارهای آن شهرستان به پست واگذار شد.
وی ادامه داد: خدمات ثبت اطلاعات و درخواست صدور پروانه فعالیت ناوگان حمل و نقل شهرستان تربت جام نیز بر اساس توافق مشترک بین اداره پست و شرکت حمل و نقل وانت و کامیونت صولت توسط پست انجام می شود.
سرانه استفاده از خدمات پستی در ایران 11بسته یا مرسوله پستی در سال است که این شاخص در جهان 50مرسوله می باشد. خراسان رضوی با جمعیت 6 میلیون و 300 هزار نفر جمعیت سه میلیون نشانی پستی دارد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.