محمدعلی داوریار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها با حضور 100 دانشجو در دو بخش مردان و زنان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن در مشهد برگزار شد.
وی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق مردان حمزه یزدان فر، احسان سوختانلو و وحید نظری نیا، در رشته قرائت ترتیل علیرضا اسلمند و امید سائلی، در رشته حفظ کل مصیب یعقوبی و ادریس دهقان، در رشته حفظ 10 جزء مرتضی رستگار و یعقوب پاسبان فیروزکوهی و نیز در رشته حفظ 20 جزء محمدجواد فاضل به عنوان نفرات برگزیده شناخته شدند. در رشته حفظ پنج جزء نیز مجتبی یعقوبی اول شد.
او گفت: در بخش زنان نیز در رشته قرائت تحقیق فاطمه کیانی و زکیه داوودی، در رشته قرائت ترتیل زهره خاورزاده، فاطمه پاک روح و فاطمه صغری نیکخو' حایز رتبه های برتر شدند. در رشته حفظ کل فائزه زنده دلان، در رشته حفظ 20 جزء فاطمه صابریان، در رشته حفظ 10 جزء لیلا سیاح و زهره شادی و در رشته حفظ پنج جزء اعظم پورعلی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: امسال همزمان با رویداد مشهد ٢٠١٧ دانشگاه پیام نور این استان میزبان مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم این دانشجویان از سراسر کشور خواهد بود.
30 واحد دانشگاهی پیام نور با 45 هزار دانشجو، 800 کارمند و 2 هزار مدرس در خراسان رضوی دایر است.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.