اصغر عدالتی اسماعیل زاده روز سه شنبه در دیدار با شاهین فرشاد، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی افزود: بیماران و دانشجویان در صورت بروز مشکل در پرداخت شهریه یا هزینه بستری بیمار می توانند با داشتن معرفی نامه از دانشگاه علوم پزشکی یا مرکز آموزش عالی مربوطه، مبلغ مورد نیاز را به صورت تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بدون سپرده دریافت کنند.
وی اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی تاکنون در زمینه پرداخت وام ازدواج و وام خود اشتغالی اقدامات مطلوبی انجام داده و درصدد است در بخش تولید نیز تسهیلات خرد را به تولیدکنندگان پرداخت نماید.
وی گفت: در جریان زلزله بهار امسال خراسان رضوی، بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت 40 میلیون ریال تسهیلات و پنج میلیون ریال کمک بلاعوض به هر فرد زلزله زده متقاضی بازسازی واحد مسکونی را عهده دار شد.
رئیس شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی افزود: این بانک به دلیل پرداخت تسهیلات خرد به مبلغ 100 تا 150 میلیون ریال با کارمزد چهار درصد، سرمایه گذاری نکردن در پروژه ها و در اختیار داشتن منابع مالی، کمترین مشکل را در مقایسه با موسسات مالی و دیگر بانکها دارد.
وی اظهار کرد: مطالبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستم بانکی در حد صفر است و با در اختیار داشتن منابع، نگرانی برای سپرده گذاران ایجاد نمی کند.
عدالتی اسماعیل زاده یکی از جذابیت های استان خراسان رضوی را وجود خیرین بیشمار دانست و گفت: خیرین این استان در اغلب بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته و بانی خیر و ارائه خدمات ارزشمند به نیازمندان هستند.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی آمادگی خود را برای همکاری با خیرین در زمینه های مختلف به منظور کمک به نیازمندان، توسعه اشتغال و فرصت های جدید خدمت به مردم اعلام می کند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.