سید رحمان میرزائیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس اتحادیه بین المللی رادیو و تلویزیون جهان اسلام در مشهد افزود: هشت دوره قبلی این اجلاس در تهران برگزار شد و طبق برنامه قرار بود نهمین دوره این اجلاس در کشور عراق برگزار شود که با همکاری شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی موفق به میزبانی نهمین نشست این اتحادیه در مشهد شدیم.
وی با بیان اینکه این اتحادیه 200 عضو دارد اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که از ظرفیت های به وجود آمده و حضور نمایندگان کشورهای مزبور در مشهد استفاده کنیم و با برگزاری نمایشگاهها، تورهای معنوی و بازدید های مختلف، مشهد را به نحو شایسته به جهان اسلامی معرفی نمائیم.
وی با اشاره به برگزاری اولین دوره 'بازار فیلم رضوی' در حاشیه اجلاس مزبور گفت: با توجه به میزبانی شهر مقدس مشهد، کارگردانان کشورهای اسلامی تولیدات خود با موضوعات ملی مذهبی را در این رویداد ارائه خواهند کرد.
نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی از 11 تا 13 تیر ماه در مشهد برگزار خواهد شد.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان همکاری اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.