مجید نصرالله زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، تکواندو، ووشو، فوتبال دستی، شطرنج، داژبال، هندبال و بسکتبال خیابانی در ردهای مختلف سنی مردان و زنان برگزار شد.
وی ادامه داد: طی ماه مبارک رمضان 600 ورزشکار در این رشته ها به رقابت پرداختند و در پایان به تیمها و نفرات برتر جوایزی اهدا شد. در رشته هندبال تیم کابل خودرو سبزوار، در رشته فوتسال تیم رضا اینا، در بسکتبال تیم حماسه سازان، در مسابقات داژبال تیم ذوالفقار و در والیبال تیم پایا رایانه قهرمان شدند این رقابتها شدند.
در مسابقات شطرنج نیز در رده سنی زیر هشت سال پوریا بینقی، رده سنی 10 سال یزدان فهیمی نسب، بالای 12 سال کیهان جدیدی، مسابقات ووشو محمد سبحان ربابی و فوتبال دستی نیز علیرضا داوری قهرمان مسابقات جام رمضان در سزوار شدند.
وی ادامه داد: این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و انجام فعالیتهای ورزشی در ماه مبارک رمضان پس از افطار در سالنهای ورزشی و پارک سلامت سبزوار برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش، شهرداری و نهادهای اداری سبزوار مشکلی به لحاظ کمبود سالن و فضای ورزشی در مسابقات جام رمضان وجود نداشت.
هزار و 300 ورزشکار در قالب 39 هیات ورزشی در حوزه ورزشهای حرفه ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشاردهنده: ‌حسین کریم زاده
8145/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.