به گزارش ایرنا برات علی نیا، سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: این اعتبارات که نسبت به سال قبل رشدی 20 درصدی دارد برای تکمیل 27 طرح نیمه تمام در شهرستان هزینه می شود.
وی عنوان کرد: سهم اعتباری دستگاههایی که در جذب اعتبارات ماده 180 و تملک دارایی ها کوتاهی کرده و نتوانند به صورت مطلوب طرح تعریف کنند، صفر خواهد شد.
علی نیا بدون نام بردن از دستگاهی، افزود: 2 دستگاه شهرستان سهم بسیار مناسبی از اعتبارات ماده 180 دریافت کرده اند که اگر توقعات را برآورده نکرده و نتوانند اعتبار تخصیصی را جذب کنند، سهم آنها به دیگر دستگاهها تعلق خواهد گرفت.
فرماندار بردسکن اظهار کرد: برخی دستگاهها برای افزودن هزار تومان به سهم اعتباری خود با دستگاه استانی چانه زنی می کنند اما بعضی مدیران با دریافت سهم سه میلیارد ریالی، در هزینه کرد و جذب آن ضعیف عمل می کنند.
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بردسکن و نماینده سازمان برنامه و بودجه استان ، هدف از تخصیص اعتبارات ماده 180 را ایجاد توازن و جبران عقب ماندگی های مناطق از نظر توسعه یافتگی عنوان کرد.
صفری گفت: تخصیص اعتبارات ماده 180 به شهرستان ها براساس شاخص های هر شهرستان صورت می گیرد و از مجموع 74 شهرداری استان، تنها 6 شهرداری از اعتبارات این ماده سهمی ندارند.
وی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در استان خراسن رضوی گفت: امسال هیچ طرح جدیدی در استان تعریف نمی شود مگر اینکه 50 درصد اعتبارات اولیه آن تامین و دارای ردیف اعتباری باشد.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.