به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی افزود: حرم مطهر رضوی هر سال در سه نوبت مراسم اعتکاف برگزار می‌ کند که شامل 13 رجب و 24 و 27 ماه مبارک رمضان می باشد.
وی اظهار کرد: امسال نیز در بیست و چهارم ماه مبارک رمضان، حرم مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، میزبان دانش آموزان و طلابی است که خود را از هیاهوی دنیا جدا کرده اند تا با خالق خود خلوت کنند.
وی گفت: در این دوره از اعتکاف رمضانیه 600 زن طلبه و 300 مرد طلبه غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه از 35 کشور نیز در شبستان ‌های نهاوندی و سبزواری مسجد گوهرشاد معتکف هستند.
منبتی افزود: همچنین از سوی مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه خراسان رضوی 200 زن طلبه در مسجد صدیقی ‌ها و 700 مرد طلبه در شبستان تبریزی مسجد گوهرشاد معتکف می باشند.
وی اظهار کرد: 250 دانش آموز نیز از مدارس مشهد مقدس در مسجد گوهرشاد معتکف هستند که همه معتکفین تا 26 ماه مبارک رمضان در این مکان حضور داشته و از برنامه ‌های فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بهره مند خواهند شد.
وی گفت: مراسم پایانی اعتکاف مسجد گوهرشاد پس از افطار روز 31 خرداد ماه در صحن مسجد جامع گوهرشاد برگزار می ‌شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.