احسان اصولی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح تشدید بازرسی و نظارت اصناف مشهد ویژه ماه رمضان از ابتدای خرداد جاری آغاز شده تا پایان ماه مبارک ادامه می یابد.
وی ادامه داد: بازرسیهای انجام شده بیشتر در خصوص اقلام مورد نیاز از جمله گوشت، مرغ و ماهی، برنج و حبوبات، قند و شکر، روغن، خرما، میوه و سبزیجات، زولبیا و بامیه، رستورانداران بوده است.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی به شناسایی 315 مورد تخلف واحدهای صنفی در این چارچوب اشاره و بیان کرد: تخلف واحدهای صنفی که منجر به تنظیم فرم تخلف شده به ارزش 513 میلیون 935 هزار 938 ریال است.
وی گفت: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون 68 گشت ویژه با سازمانها و نهادها مختلف از جمله اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های مربوطه در مشهد انجام شده است.
اصولی افزود: با توجه به فعال بودن حوزه های بازرسی، رسیدگی به شکایت مردم نیز در کوتاهترین زمان ممکن در 2 نوبت صبح و عصر انجام می شود.
بخش عمده 218 هزار و 678 واحد صنفی استان 6 میلیون نفری خراسان رضوی در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد فعالیت دارند. 48 درصد از این صنوف توزیعی هستند و فعالیت حدود 18 درصد از این تعداد تولیدی، 16 درصد خدماتی و بیش از 18 درصد خدمات فنی است. همچنین 513 اتحادیه صنفی در 26 شهرستان استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.