به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سلیمان علیزاده با اشاره به بیشترین شکایات کالایی در سال گذشته در استان گفت: در سال ۹۵، انواع نان با ۲۷ درصد و نیز پوشاک، کیف و کفش با ۹ درصد بیشترین شکایات کالایی از سوی مردم را داشته‌اند.

وی افزود: از سوی دیگر بیشترین شکایات در حوزه خدمات نیز پارکینگ شهری با ۱۲ درصد و تعمیر خودرو با ۱۱ درصد بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۲۷۶ مورد بازرسی در زمینه قاچاق کالا و ارز در سطح استان صورت گرفته است و از این میزان ۳۲۶ مورد منجر به تخلف و تشکیل پرونده به ارزش سه میلیارد ریال شده و برای رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

علیزاده گفت: در سال ۹۵ شهرستان‌های خوی،سلماس،شوط و ماکو بیشترین بازرسی و مهاباد، تکاب، خوی و شاهین‌دژ بیشترین پرونده متشکله را در آذربایجان‌غربی داشته‌اند.

وی افزود: از لحاظ تعداد واحد صنفی پس از ارومیه شهرستان‌های خوی و بوکان هرکدام ۱۰ درصد، مهاباد و میاندوآب هشت درصد، نقده و چایپاره ۶ درصد، پیرانشهر و سلماس پنج درصد،تکاب و سردشت چهار و ماکو و شاهین دژ هر کدام با سه درصد بیشترین واحد صنفی را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سال گذشته در زمینه بازرسی، پس از ارومیه به ترتیب شهرستان‌های بوکان با ۱۱ درصد، نقده هشت درصد، مهاباد و میاندوآب هفت درصد، خوی ۶ درصد، ماکو، سردشت و تکاب پنج درصد، اشنویه، شاهین‌دژ، سلماس و چایپاره هر کدام چهار درصد و پیرانشهر،چالدران و شوط هرکدام با سه درصد بیشترین بازرسی را به خود اختصاص داده‌اند.

علیزادهبا اشاره به اینکه در زمینه تشکیل پرونده، پس از ارومیه، شهرستان مهاباد با ۱۴ درصد بیشترین بازرسی را به خود اختصاص داده است گفت: از سوی دیگر، میاندوآب با ۱۲ درصد، بوکان ۱۱، اشنویه هفت، خوی و پیرانشهر هر کدام ۶ درصد و نیز نقده و ماکو پنج درصد در رده های بعدی قرار دارند.

وی افزود: در زمینه ارزش ریالی نیز پس از ماکو به ترتیب شهرستان خوی ۳۸ درصد، ارومیه ۳۳، نقده هشت، مهاباد پنج و میاندوآب با چهار درصد به ترتیب بیشترین ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را به خود اختصاص داده‌اند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 669105
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.