به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، کارشناس اداره بهداشت و محیط و حرفه ای این دانشگاه در روز پنجشنبه گفت: این
مواد در پی تشدید نظارت بازرسان بهداشت و محیط و حرفه ای دانشگاه در روز گذشته کشف شده است.
غلامرضا خوش امید، عمده این اقلام را لبنیات تاریخ مصرف گذشته و فاسد به ارزش تقریبی بیش از 50 میلیون ریال عنوان کرد.
وی افزود: در ایام ماه رمضان با تشدید طرح نظارتی و بازرسی های مداوم از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، مراکز تهیه و توزیع حلیم، مراکز بین راهی و مراکز تهیه و توزیع شیرینی، مقدار زیادی مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و متخلفان نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.
این کارشناس اداره سلامت محیط و حرفه ای از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شماره تلفن 52241550 اداره سلامت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گزارش کنند.
از ابتدای ماه مبارک رمضان با انجام 250 مورد بازدید از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی در تربت حیدریه، بیش از 6 هزار کیلوگرم مواد غذایی و شرینی جات مشکوک به فساد و غیربهداشتی کشف و 1.5 تن آن معدوم سازی شده است.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.