رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در این خصوص گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات سبب تقویت پایه های نظام و تضمین امنیت کشور در عرصه داخلی و خارجی می شود.
حسین مقصودی افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است لذا همگان باید برای اعتلا و اقتدار نظام در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند.
وی ادامه داد: در حالی که دشمنان نظام درصدد رخنه و نفوذ در بدنه انقلاب هستند حضور پررنگ پای صندوقهای رای تیر خلاص بر قلب دشمنان ایران اسلامی است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه، وحدت و انسجام ملی به پیروزی رسید و امروز نیز عامل بقا انقلاب حضور مردم در همه صحنه ها از جمله انتخابات است.
وی افزود: مشارکت همه مردم در انتخابات سبب می شود رئیس جمهوری قوی با پشتوانه مردمی انتخاب شود که نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه توان بیشتری داشته باشد.
دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای نظام را بیمه و دشمنان را مایوس می کند.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: انتظار نظام و همه مسئولان حضور پر رنگ و باشکوه مردم در پای صندوقهای رای است تا با انتخاب افراد کارآمد و شایسته پیشرفت و توسعه کشور تداوم یابد.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رأی دشمنان کشور و استکبار جهانی را مأیوس و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.
از طرفی حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌هنده پشتیبانی مردم از نظام و رضایتمندی نسبت به آن است.
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حق انتخاب شدن و انتخاب کردن از ثمرات حکومت مردمی است و این مردم با نثار خون هزاران شهید به مردمسالاری دینی دست یافته اند. رهبر معظم انقلاب نیز در حفاظت از این حق انتخاب نقش مهمی داشته اند.
عبدالله حاتمیان افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت کشور را در برابر نگاه ناپاک دشمنان حفظ خواهد کرد و موجبات افزایش امنیت کشور را فراهم می کند.
وی ادامه داد: همه واجدان شرایط شرکت در انتخابات با حضور خود در حماسه روز جمعه نمود کاملی از تحقق مردمسالاری دینی را به جهانیان نشان خواهند داد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و مذهبی هر ایرانی بر ای مشارکت در ساختن آینده کشور است.
حمید گرمابی افزود: کسانی که به هر دلیلی قصد شرکت در انتخابات را ندارند و یا انتقاداتی به وضع موجود دارند بدانند عدم مشارکت در انتخابات نه تنها مشکلات را برطرف نمی کند بلکه باعث می شود کسانی که شما قبول ندارید با رای دادن، سرنوشت کشور را در دست بگیرند.
وی ادامه داد: با توجه به شریط ناامن منطقه، مشارکت هر چه بیشتر مردم در این عرصه قدرت نظام و کشور را بیمه می کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در شرایطی که دشمنان با بهانه ها و روشهای مختلف به دنبال تضعیف نظام هستند مهمترین کار حضور پرشور مردم درپای صندوقهای رای است.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر حضور در انتخابات را وظیفه ای قانونی، شرعی و ملی عنوان و بیان کرد: گاهی ممکن است افراد گلایه هایی داشته باشند اما آنچه مهم است حمایت از اصل نظام می باشد که با مشارکت گسترده درانتخابات محقق می شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه کشورهای اطراف فضای سیاسی کاملا بسته دارند، مشارکت مردم در انتخابات ایران می تواند الگویی جدید برای ارائه مدل جمهوریت در منطقه را به نمایش بگذارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بطور همزمان 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگاران: ناصر اسدزاده هروی، حمید دلاوری هروی، جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3221/8145/8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.