به گزارش ایرنا، مرضیه وحید دستجردی شامگاه سه شنبه در اجتماع بزرگ بانوان مهدوی کاشان در بیت العباس این شهرتصریح کرد: اگر می‌ خواهیم جامعه به رستگاری برسد و زندگی مردم از رفاه نسبی برخوردار باشد، دیوار بلند برج و باروی فقیر و غنی وجود نداشته ‌باشد، فرزندان ما بهترین تربیت دینی، اخلاقی و اقتصادی را داشته باشند و بحران ‌های اجتماعی و پیامدهای سوء آن مثل اعتیاد وجود نداشته باشد ، همه باید در پای صندوق ‌های رای حاضر شویم.
وحید دستجردی یادآور شد: زنان و دختران ما بدانند اگر ما بنشینیم و روز 29 اردیبهشت پای صندوق‌ های رای نرویم، آن کسانی خواهند آمد و رای خواهند آورد که شما به نتیجه رای آن ها راضی نیستید.
عضو موسس شورای مرکزی جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) با بیان اینکه باید در هردو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنیم ، گفت: کسی نباید بگوید ما پای صندوق‌ های رای آمدیم، رای هم دادیم ولی کسی آمد و خرابکاری کرد و وعده ‌های خود را عملی نکرد، بنابر این ما رای نمی‌ دهیم.
این عضودولت دهم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سوابق درخشان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش و پس از انقلاب، حتی در زمان نوجوانی و جوانی، بطور کامل مشخص است و حتی یک لکه سیاه در آن وجود ندارد.
وی با اشاره به آن چه که افترا و تهمت‌ به رئیسی در مناظره ها خواند، اظهار کرد: وی مردی بزرگ، انسانی شریف، متواضع، صحیح‌ الاعمال، درستکار و پاکدست به معنای واقعی است.
وی افزود: وقتی قرار شد نامزدهای انتخاباتی اموال خود را اعلام کنند به راحتی یک خانه 140 متری و حساب بانکی ناچیزی که حاصل تلاش شبانه‌ روزی خود و همسرش به عنوان استاد دانشگاه است، ارائه کرد.
وحید دستجری با تاکید بر این که کشور نیاز به چنین اشخاصی دارد گفت: زمانی که در مناظره به وی تهمت و افترای سوء استفاده از آستان قدس رضوی زده ‌شد و برخی گفتند پارچه سبز و نبات بین مردم توزیع می ‌کنی تا رای جمعی کنی ، باید در پاسخ به آن ها گفت که سیادت، بزرگواری، اخلاص، سلامت، صداقت و انسانیت وی است که برایش رای جمع می ‎کند.
وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم در نظام اسلامی که یک دموکراسی واقعی و بر مبنای آن چه که مقام معظم رهبری می‌ فرماید، مردم سالاری دینی داشته باشیم.
وی با اشاره به پیشرفت و رشد اقتصادی سریع‌ برخی کشورهای نوصنعتی در هفت یا هشت سال گفت: این رکود سرسام ‌آور و بی سابقه حاکم بر اقتصاد امروز ما، حتی در زمان جنگ نبوده چون اقتصاد ساکت و تعطیل است و فقط زبان ‌ها آن هم در زمان انتخابات برای دادن وعده و وعیدها باز است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.