به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر علی اصغر شعردوست، تاکید کرد: اینکه امروز دکتر سعید نیکوخصلت به عرصه رقابت شورای شهر وارد شده اند قابل تحسین است، من سپاسگزارم و فکر می کنم برای تبریز فرصتی خوبی است که افرادی مثل ایشان در پارلمان شهری حضور و نقش موثری داشته باشند.
گفت: هر چند ورود به این صحن برای افراد نخبه و توانمندی مثل نیکوخصلت به عنوان هیئت علمی دانشگاه و قهرمان جهان با منزلت اجتماعی والا، سمت و جایگاه ویژه ای تلقی نمی شود ولی معتقدم حرکت نخبگان در جامعه و پذیرفتن مسئولیتها بسیار تاثیرگذار است.
وی یادآور شد: در انتخابات مجلس هم اعتقاد داشتم دکتر نیکوخصلت می توانید بسیار مفید باشید و هنوز بر این دیدگاه هستم که در قیاس با برخی افراد منتخب چه بسا وی در حوزه تخصصی خود می توانست برای تبریز و کشور موثرتر باشد، ولی تبریز ساز و کارهای خاصی دارد و انتخاب مردم بر این بوده است.
سیاستمدار و محقق صاحب نام کشور، با بیان اینکه نیازی نیست همه افراد تا سنین پیری بر سر مسئولیت بمانند، گفت: باید گاهی برخی از صاحب منصبان و مدیران کناره گیری کنند تا جا برای استعدادهای جوان تر و پرتلاش تر باز شود، شورای شهر نیز به خانه تکانی نیاز دارد.
دکتر علی اصغر شعردوست، با بیان اینکه در راستای تبدیل به احسن مهمترین مطلب معرفی است، گفت: با ویژگیهایی که از دکتر سعید نیکوخصلت سراغ داریم، اگر به درستی معرفی شوند برای حضور ایشان در شورای شهر زمینه رای عمومی و نیاز جدی وجود دارد.
وی افزود: اینکه شورا تبدیل به احسن شود به این معنی است که افرادی زیبنده نام تبریز در این صحن حضور داشته باشند که باشند.
نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه ساز و کار میدان انتخابات زیاد اخلاق مدار نیست، کسانی که در این عرصه هستند می توانند به افراد راست نگویند و صادق نباشند که از این آفت و مشکل نباید غفلت شود.
شعردوست، تصریح کرد: در تبریز نیز برخی لیستها بسته می شود و لیستهای مطرحی وجود دارد که شهروندان وقتی فرصت و نفوذ تحقیق و تفحص در مورد تک تک افراد ندارند می توانند در لیست های معتبر انتخابات شورای شهر نام دکتر نیکوخصلت را ببینند.
این محقق و اندیشمند برجسته تبریزی تاکید کرد: در راستای ورود دکتر سعید نیکوخصلت به شورای پنجم شهر تبریز به عنوان انتخاب اصلح هر کمکی که از دستم برآید در حمایت از ایشان انجام خواهد داد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 648019
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.