ایوب فهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای و دخالت آنها در سرنوشت خود نشان از مردم سالاری دینی و وجود دموکراسی در ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بستری را برای شرکت همه مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه فراهم کرده تا همه آحاد جامعه بتوانند در سرنوشت خود سهیم باشند و هیچ کس نمی تواند چنین حقی را از آنها سلب کند.
فهیمی با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات بخصوص جوانان یادآور شد: مشارکت گسترده مردم در روز 29 اردیبهشت باعث می شود مردم اصلح ترین و بهترین فرد را برای اداره امور کشور در عرصه ملی و محلی انتخاب کنند.
قهرمان سامبوی آسیا اضافه کرد: مردم به خصوص جوانان و ورزشکاران در تمام انتخابات های دوره های قبل نظام جمهوری اسلامی در صحنه بودند و این بار نیز با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بر وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی صحه می گذارند، چون انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از سلامت بالایی برخوردار است و این موجب اعتماد مردم به نظام شده است.
به گزارش ایرنا، ایوب فهیمی جوان شایسته بوکانی قهرمانی آسیا در رشته رزمی سامبو، مقام سوم آسیا در مسابقات سامبو 2016 بزرگسالان ترکمنستان را در کارنامه ورزشی خود دارد.
ایوب فهیمی در حال حاضر عضو تیم ملی ایران و عازم به مسابقات ایندوگیمز المپیک داخل سالن 2017بازی های آسیایی کشور ترکمنستان است و این مسابقات که آبان ماه امسال برگزار می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093/7510**خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.