*روزنامه خراسان
این روزنامه در زمینه تحرکات نظامی مشکوک آمریکا، انگلیس و اردن در مرزهای جنوبی سوریه عنوان 'خواب جدید برای شام' را انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه مربوط به معادن زغال سنگ گلستان است که با عنوان 'قربانیان تونل سیاه به 43 تن رسید' چاپ شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه در عنوان نخست خود با روتیتر 'واکنش معاون دادستان به فعالیت کافه های غیر مجاز خانگی' نوشت: اولتیماتوم به کافه های زیر زمینی.
عکس نخست این ویژه نامه تصویر هوایی از کمربند جنوبی مشهد است که با عنوان 'مشکلات زیست محیطی، احتمال رانت و عدم گره گشایی ترافیکی' همراه می باشد.

* روزنامه شهرآرا
تیتر و عکس صفحه نخست این روزنامه به افتتاح نخستین فرهنگسرای تخصصی جهان اسلام در مشهد با نام 'امت' اختصاص دارد که با عنوان 'وحدت در سرای امت' چاپ شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه در عنوان نخست خود با اشاره به پرداخت هشت میلیارد تومان به شرکت الیت بدون مجوز شورای شهر نوشت: ولخرجی های آقای شهردار برای الیت.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از مزرعه زعفران اختصاص دارد که با عنوان 'زعفران خراسان در نشنال جئوگرافی' همراه است.

* روزنامه قدس
تیتر 'قول و قرارهای مخفیانه دولت' با روتیتر 'آیا مردم نامحرمند؟' عنوان نخست این روزنامه است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از سخنگوی دولت است که با عنوان 'وعده درمانی' چاپ شده است.

*وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه تیتر نخست خود را 'مسکن مهر گلبهار شکوفه نزد' انتخاب کرده و عکس نخست خود را نیز به آئین چراغ برات با عنوان 'چراغ برات را برای کمک به محرومان روشن کنیم' اختصاص داده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.