سردار یعقوبعلی نظری دوشنبه شب در دیدار با اعضای جامعه بسیج مهندسین افزود: امروز جبهه انقلاب اسلامی به خاطر جهاد و مبارزه مستحکم تر از همیشه است و شاهد شکل گیری بسیج امت اسلامی در کشورهای یمن، عراق، لبنان، فلسطین و سوریه هستیم.
وی اظهار کرد: آنچه دشمن در سوریه با خود به میدان آورد چندین برابر ایران بود اما قدرت معنوی ایران آنها را به زانو درآورد و امروز نیز با نگاه جهادی بسیاری از مشکلات در پرتو قدرت معنوی و تفکر و طراحی جهادی قابل حل است.
وی با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: سالهاست که ایران می گوید قدرت نظامی آمریکا پوشالی و قدرت اقتصادی آن از هم پاشیده است و امروز همین سخنان را از زبان رئیس جمهوری آمریکا می شنویم.
سردار نظری، عمق بخشی خارجی و داخلی را از محورهای اصلی حرکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: عمق بخشی خارجی به معنای توسعه، نشر و بالندگی انقلاب و تشکیل امت اسلامی و عمق بخشی داخلی به معنی شکل گیری جامعه اسلامی است.
وی اظهار کرد: چالش داخلی کشور در حوزه جنگ نرم است که بخشهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دیگر حوزه ها را در بر می گیرد و در چنین وضعیتی وادادگی در مقابل دشمن در هیچ شرایط با فرهنگ و منویات انقلاب سازگاری ندارد.
وی گفت: امروز برخی افراد برای انحراف جوانان می گویند در ابتدای پیروزی انقلاب، ایجاد جمهوری اسلامی جزو خواسته های مردم نبود در حالی که هر کس در انقلاب حضور داشت می داند که یکی از شعارهای اصلی مردم 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' بود.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: همین افراد نفوذی ادعا می کنند که امام خمینی (ره) استکبار ستیز نبود در حالی که نابودی مرکز اصلی طاغوت یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی از اهداف و شعارهای اصلی امام راحل بود.
وی افزود: امروز اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف برای دشمن قابل تحمل نیست و در تمام زمینه ها دشمنی خود را اعمال می کند اما مردم و نظام اسلامی همچنان مقتدرانه، مجاهدانه و ایثارگرانه مسیر انقلاب را برای ساختن جامعه اسلامی ادامه می دهند.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.