آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در بیست و سومین همایش سراسری هیاتهای رزمندگان سراسر کشور در مشهد افزود : امام زنده وجود اقدس حضرت صاحب الزمان (عج) است و دلدادگی به اهل بیت(ع) نیز بدون محبت آن حضرت ممکن نیست ، این مسائل جزء مبانی دینی و اعتقادی شیعه است.
وی گفت:اگر کسی به اندازه ذره ای در فکر و سلیقه با رهبری زاویه داشته باشد هر چند نسبت به رهبری عاطفه و احساس نیز داشته باشد اما دلداده وی نیست زیرا اگر دلداده بود همه فکر، بینش و وجودش در مسیر رهبری قرار می گرفت .
امام جمعه مشهد درباره انتخابات نیز گفت:هرچقدر انقلاب و نظام اسلامی توسعه پیدا می کند ، به همان مقدار خطرات هم نسبت به آن بیشتر می شود و در هرمرحله انتخابات نیز با بخشی از این تهدیدات وبرو هستیم.
وی خطاب به فعالان هیات مذهبی خاطر نشان کرد: با قدرت تحلیل طوری وارد عرصه انتخابات شوید که انگار نظام و انقلاب عرصه و میدان کربلاست و در برابر خطراتی بایستید که متوجه ولایت است .
آیت الله علم الهدی افزود: امروز اقتدار ما در دنیا هیچگاه به این حد نبوده است و همین اقتدار خطرات جدی تر را از سوی دشمنان متوجه نظام و انقلاب کرده است .
بیست و سومین همایش سراسری هیات های رزمندگان کشوربا حضور 800 نفراز فعالان این هیات روز چهارشنبه در مشهد آغاز شد.
این همایش سه روزه در دو بخش مدیران و خانواده و جوانان هیاتهای رزمندگان اسلام هر کدام به تعداد 400 نفر در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شده است.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.