حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی روز سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در قوچان به مناسبت روز ارتش افزود : ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان سمبل و شاخصه ولایتمداری به‌عنوان یک ارتش قدرتمند ، مقتدر و توانمند در دنیا می‌درخشد .
وی با اشاره به پیوستن ارتش در انقلاب به مردم که موجب شکستن کمر رژیم پهلوی شد گفت: حضور ارتش در انقلاب، خط مقدم جبهه‌ها و تقدیم کردن شهدا ، جانبازان و آزادگان متعدد به انقلاب اسلامی، امنیت ، صلابت و اقتدار را نصیب مردم ایران اسلامی کرده است .
امام‌جمعه قوچان از تیپ 277 شهید تولایی قوچان به‌عنوان نمونه‌ای از قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این تیپ با تجهیزات خوب در بحران‌ها به مردم کمک کرده است و با حضور و قدرت‌نمایی ارتش ، نیروهای نظامی ، انتظامی و نیروهای امنیتی مردم امنیت در جامعه را احساس می‌کنند .
وی تأکید کرد : امروز ایران اسلامی به‌عنوان پیش‌قراول آزادی و عزت مداری در دنیای بین‌الملل حرف نو می‌زند و این حرف ، اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است .
امام‌جمعه قوچان در بخش دیگری از سهنانش با یادآوری برگزاری دو انتخابات مهم در ماه آتی گفت : انتخابات مایه عزت ، سربلندی کشور و ماندگاری انقلاب است .
وی با تأکید اینکه همه مسئولین اجرایی و نظارتی موظف به اجرای قانون هستند ، افزود: دواطلبان انتخاباتی نیز در این دوره از انتخابات باید بیشتر تلاش کنند تا اخلاق‌مداری نهادینه شود و همه بااخلاق در انتخابات حضور پیدا کنند.
حجت‌الاسلام دستجردی ادامه داد : در مسیر انتخابات هجمه‌هایی دیده و سناریوهایی نوشته می‌شود که باید با قانون جلوی حرکت‌های خلاف گرفته شود و اخلاق و تقوای انتخاباتی رعایت شود .
وی صداقت، با مردم بودن ، ساده زیستی، ولایتمداری و انقلابی بودن را از شاخصه‌های نامزد خوب در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دانست و گفت: صداقت امروز با مسئله ولایت سنجیده می‌شود و افرادی که از ولایت عبور می‌کنند صادق نیستند زیرا نسخه اصلی را ولایت می‌نویسد و با ولایت بودن نجات پیدا می‌کنید .
قوچان به مرکزیت شهری به همین نام از شهرستان‌های شمالی استان خراسان رضوی است که بیش از 180 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 145 کیلومتری مشهد واقع شده است.
7501/6012 خبرنگار:‌حبیبه احسنی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.