غلامحسین نیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه برای شرکت در انتخابات وجود شناسنامه ضروری است، آن دسته از دفاتر پیشخوان که خدمات ثبت احوال بویژه ارائه کارت ملی هوشمند را بر عهده دارند از دوم اردیبهشت ماه تا ساعت 18 فعال بوده و به متقاضیان کارت ملی هوشمند و تعویض یا صدور شناسنامه المثنی پاسخگو می باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون در 41 دفتر پیشخوان این استان خدمات ثبت احوال ارائه می شود اظهار کرد: از این تعداد 11 دفتر خدمات پیشخوان و دفاتر پستی در زمینه دریافت درخواست کارت ملی هوشمند و تحویل آن فعالیت می کنند.
وی گفت: تعدادی از کارت های ملی هوشمند صادر شده و در اختیار دفاتر پستی و پیشخوان استان قرار گرفته که از طریق پیامک به مردم اطلاع رسانی شده است.
نیری افزود: وجود شناسنامه برای رای دهنده ضروری است اما ارائه کارت ملی الزامی نیست با این حال وجود آن به تسریع کار کمک می کند.
وی ادامه داد: برای تحویل کارت ملی هوشمند هشت دفتر پیشخوان خدمات دولت در مشهد فعال است ضمن آنکه اداره کل پست و 2 دفتر پست صدف و طلاب نیز این خدمات را ارائه می دهند.
وی اظهار کرد: دفاتر پستی در شهرستان های نیشابور و سبزوار و پنج دفتر پیشخوان در نیشابور، سبزوار، قوچان و کاشمر در این ارتباط از دوم اردیبهشت ماه تا ساعت 18 هر روز دایر خواهند بود.
نیری گفت: از یک هفته مانده به برگزاری انتخابات نیز ادارات ثبت احوال استان بعدازظهرها برای ارائه خدمات به شهروندان فعال خواهند بود.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.