به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد‌باقر اسلامی صبح امروز در جلسه تعامل و هم‌اندیشی اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی که با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسانی، اتاق‌های بازرگانی، اصناف، تعاون و خیریه‌ها و سمن‌ها در محل معاونت اجتماعی برگزار شد اظهار‌ داشت: تقویت نهاد‌های اجتماعی جهت برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های این معاونت است.

وی تاکید کرد: اگر در انتخابات‌ها به ویژه انتخابات شورای شهر و روستا افراد صحیح‌العمل انتخاب و در راس امور قرار گیرند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود به‌طوری که در سنوات گذشته نیز در اغلب اوقات هرجا مشکلی بوجود آمده ناشی از ورود افراد غیر متخصص وغیر متعهد بوده است.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان افزود: نهاد‌ها و سازمان‌های حمایتی و امدادی به مردم بایستی در چارچوب وظایف و روند قانونی به مردم خدمت نمایند و درآستانه انتخابات از انجام فعالیت‌هایی که شائبه کار سیاسی می‌شود پرهیز کنند.

وی بیان کرد: گره برطرف نمودن  آسیب‌های اجتماعی جز با اتکا به ظرفیت‌ها و پتانسیل خود مردم و در کنار آن حمایت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی قابل حل نیست. 

اسلامی بر ترغیب و تشویق مردم برای وقف در زمینه مسائل اجتماعی و حل آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: بایستی از توان خیریه‌ها و سمن‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه اخلاقی، دینی  و میهنی همه است، یادآور شد: باتوجه به شرایطی که در عرصه بین‌المللی داریم هرکجا که انتخاباتی پرشور و گسترده داشته‌ایم دشمنان نظام و انقلاب در آن مقطع عقب نشینی کرده‌اند.

معاون دادگستری کل استان کرمان گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه تمام دستگاه‌ها، نهادها و خیریه‌ها و سمن‌ها دعوت مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات است .

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته شاهد عملکرد خوبی از سوی اکثر خیریه‌ها در استان بوده‌ایم، گفت: در سنوات گذشته در اندک مواردی شاهد تخلفاتی بوده‌ایم که با تذکر برطرف شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619574
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.