به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ایمان زنده بودی صبح امروز در نشست با نیروهای اصول‌‌گرایی بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا به برنامه‌های اجراء شده برای ائتلاف نیروهای انقلابی در بئشهر پرداخت  و اظهار داشت: جلسات مختلف شورا از سال گذشته برای معرفی لیستی واحد در بوشهر تشکیل  شد و مبنای آن تهیه  لیستی بود که به جای شاخصه‌های سیاسی و تعلق افراد به گروه‌ها، بر مبنای تخصص، تجربه و جوان بودن و همچنین محبوبیت اجتماعی نامزدها باشد.

وی از ائتلاف نیروهای انقلابی در بوشهر خبرداد و تصریح کرد:  با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب به شوراهای اسلامی برای تلاش برای خدمت صادقانه، عالمانه و پیگیرانه و رسیدن به این هدف برنامه‌ای واحد با استفاده از نظرات کارشناسان و مشاوران مجرب تهیه شده که ارتقاء جایگاه شورای شهر، شهرداری و نقش شهروندان در مدیریت شهری  مبنای کار نامزدهای ائتلاف است.

زنده بودی افزود: با همگرایی و همدلی بوجود آمده، لیست واحد مورد اجماع همه جریانات انقلابی که متشکل از نیروهای متخصص، توانمند و با روحیه جهادی است آماده شده و ان‌شاالله در انتخابات پیش رو با یک لیست واحد به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر وارد می‌شویم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهر بوشهر بیان کرد: تاکنون گروه‌های زیادی از مجامع و جبهه‌های مختلف در  محلات شهر بوشهر از لیست واحد ائتلاف حمایت کرده‌اند.

زنده بودی از برگزاری نشست خبری سخنگوی ائتلاف و رونمایی از نام و لوگوی آن در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619449
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.