کوروش صبوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکنون با تمام قوا به تیمهای فوتبال لیگ برتر مشهدی کمک کرده و امیدواریم در بازیهای آینده آنها نیز نتایج مناسبی رقم بخورد.
وی ادامه داد: هیچگونه بی توجهی به تیمهای سیاه جامگان و پدیده نشده بلکه تا حد توان تلاش شده شرایط مناسبی برای این دو تیم فراهم شود. برخی مشکلات خارج از اختیارات و توان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است هر چند در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به صورت رایگان در اختیار تیمهای پدیده و سیاه جامگان قرار گرفته است. باقی ماندن این دو تیم در لیگ برتر می تواند زمینه رشد و توسعه فوتبال را در خراسان رضوی بیش از گذشته فراهم کند.
وی افزود: تیم پدیده هم اکنون شرایطی را دارد که می تواند به جمع تیمهای آسیایی بپیوندد و اگر این موضوع اتفاق افتد قطعا نتایج بسیار ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.
صبوریان ادامه داد: در تیم سیاه جامگان مشهد نیز بعد از حضور اکبر میثاقیان شرایط تغییر کرده و امیدواریم این تیم در لیگ برتر باقی بماند. پارسال سیاه جامگان در آخرین روز توانست جواز بقاء در لیگ برتر را مجددا کسب کند و قطعا امسال نیز با توجه به نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده می تواند در لیگ باقی بماند.
تیم پدیده مشهد با کسب نتایج درخشان در هفته های اخیر هم اکنون از گزینه های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید. این تیم با 34 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
تیم سیاه جامگان مشهد نیز هفته گذشته بعد از مدتها توانست طعم پیروزی را بچشد و اختلاف خود را با دیگر تیمهای واجد شرایط سقوط کمتر کند. سیاه جامگان هم اکنون با 23 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.