دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در تبریز به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم گسترش فولاد و استقلال از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب گسترش فولاد:
کوروش ملکی، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، محمد امین درویشی (87 یوسف سیدی)، مگنو باتیستا داسیلوا، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی‌زاده (78 علیرضا خرسندنیا)، داریوش شجاعیان، رضا خالقی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده (10 مصطفی اکرامی) و لوسیانو پریرا سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، رابسون، میلاد زکی‌پور، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (70 مجتبی حق‌دوست)، بهنام برزای (79 جابر انصاری)، محسن کریمی (90 یعقوب کریمی) و علی قربانی
سرمربی: علیرضا منصوریان

تیم داوری:
رضا کرمانشاهی، بابک داوری، هادی طوسی و سعید وفاپیشه
اخطارها: میلاد زکی‌پور، فرشید باقری از استقلال

شرح بازی:
شاگردان فراز کمالوند این بازی را بسیار بهتر از استقلالی‌ها آغاز کردند و با حمایت پرشور هواداران خود که بیشتر آن‌ها نیز با لباس تراکتورسازی در ورزشگاه حاضر شده بودند، توانستند موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه مهدی رحمتی ایجاد کنند.

در دقیقه 10 این مسابقه، مسعود ابراهیم‌زاده به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به مصطفی اکرامی داد.

در ادامه، استقلالی‌ها توانستند بازی را متعادل‌تر کنند و در نهایت بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم، موقعیت‌های خطرناک تیم‌ها کمتر از نیمه اول شد و توپ بیشتر در میانه میدان جریان بود تا در نهایت در دقیقه 74 مسابقه، حرکت خوب علیرضا نقی‌زاده از سمت چپ و پاسکاری این بازیکن با لوسیانو پریرا، گل نخست بازی را توسط این بازیکن در پی داشت.

در ادامه بازی و در دقیقه 79 سانتر محسن کریمی را علی قربانی با ضربه سر به امید ابراهیمی رساند و او با یک ضربه دقیق و چکشی موفق شد دروازه گسترش فولاد را باز کند و در نهایت، این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حاشیه‌های بازی:
*پیش از آغاز این دیدار برخورد گرمی میان علیرضا منصوریان و فراز کمالوند صورت گرفت. منصوریان به دلیل محرومیت نتوانست استقلال را از کنار زمین هدایت کند.
*یکی از هواداران تیم تراکتورسازی که برای تشویق گسترش فولاد در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار حاضر شده بود، پیش از آغاز این دیدار یک شال تراکتورسازی را به کمالوند داد و سرمربی گسترش فولاد از این اقدام او تشکر کرد.

*در دقیقه ۱۰ این دیدار مسعود حسن‌زاده بازیکن گسترش فولاد مصدوم شد و مجبور شد تا میدان را ترک کند.

*بسیاری از حاضران در ورزشگاه از هواداران تراکتورسازی هستند که علاوه بر حمایت گسترش فولاد علیه استقلالی‌ها شعار می‌دهند. کمتر از پنج هزار نفر این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند که حدود ۵۰۰ نفر از آنها هواداران استقلال هستند.

*پریرا مهاجم گسترش فولاد پیش از آغاز بازی با پادوانی، مدافع استقلال برخورد گرمی داشت. این دو بازیکن در سپاهان با یکدیگر هم تیمی بودند. همچنین جابر انصاری، بازیکن استقلال هم برخورد گرمی با کمالوند داشت و دقایقی با او صحبت کرد.

*جمشید نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در ورزشگاه حاضر بود و بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کرد.

*رسول خطیبی، پیشکسوت فوتبال تبریز در بین دو نیمه، در جایگاه خبرنگاران حاضر شد و خوش و بش گرمی با خبرنگاران داشت.

*حال یکی از هواداران تراکتوری گسترش فولاد، پس از گل تیم میزبان بد شد و پس از حضور اورژانس، حالش بهبود یافت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.