تراکتورسازی و گسترش فولاد، در اولین بازی خود در سال 96، شهرآورد تبریز را مقابل هم برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، روز شنبه پیگیری می‌شود و تراکتورسازی و گسترش فولاد مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با وجود این‌که با تیم صدرنشین پرسپولیس، فاصله امتیازی زیادی پیدا کرده‌اند و اکنون 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند، اما همچنان امیدوار به قهرمانی هستند و در شش بازی آینده، با امید پیروزی وارد میدان می‌شوند.

گسترشی‌ها نیز حاشیه امنیت خوبی در میانه‌های جدول دارند و به دنبال قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر لیگ هستند. فاصله کم امتیازات تیم‌های پس از رده سوم، باعث شده تا یک برد بتواند جایگاه آن‌ها را دچار تغییرات زیادی کند؛ تا جایی که گسترش فولاد هم اکنون تنها 3 امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارد.

تراکتورسازی هم اکنون با 46 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و گسترش فولاد با 31 امتیاز نهم است.

بازی رفت دو تیم با پیروزی دو بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسیده بود و سرخ‌پوشان در پی تکرار این پیروزی هستند.

این بازی در حالی بین تراکتورسازی و گسترش فولاد برگزار می‌شود که مصدومان هر دو تیم خود را به بازی رسانده‌اند و مهدی کیانی به علت سه اخطاره بودن، تنها غایب این مسابقه به حساب می‌آید.

دیدار این تیم ها که قرار بود از ساعت 19:15 روز شنبه (12 فروردین) آغاز شود، به ساعت 17:30 موکول شد و قرار است با قضاوت احمد صالحی، رضا سخندان، فرزاد بهرامی و ناصر جنگی در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.