به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در اجلاس مدیران بارگاه منور رضوی اظهار داشت: سال 96 سال مدیریت جهادی در وصول حقوق موقوفات است. باید مطالبات آستان قدس به‌صورت جدی و با حساسیت وصول شود. در تصویب برنامه سال 96 علاوه بر نظر کارشناسان و مدیران مربوطه، بنده برای هربخش به‌صورت جداگانه وقت گذاشته و برنامه‌ها را نهایی کرده‌ام؛ اجرای کامل برنامه‌های تصویب‌شده مورد تاکید است. 

وی گفت: همه اقدامات عمرانی که به‌نام آستان قدس انجام می‌شود، باید از بهترین کیفیت و استحکام برخوردار باشد. باید تلاش شود ضمن افزایش تولید؛ کیفیت نیز ارتقا یابد و پایین آمدن کیفیت غذای حضرت به دلیل افزایش آمار غذا به هیچ عنوان پسندیده نیست.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: افزایش قابل توجه نذورات در سال 95 نشان دهنده همراهی و مشارکت مردم با امور خیرخواهانه است. هرچه خدمت‌رسانی بیشتر شود، مشارکت مردم افزایش خواهد یافت که مصداق دیگری از این مشارکت جمعی و مؤمنانه را در احداث زائرشهرها شاهد هستیم. 

وی بیان کرد: حضور فعال، مؤثر و صحیح در فضای مجازی در راستای تحقق اهداف آستان قدس باید مورد توجه باشد. اموال و دارایی‌های آستان قدس موقوفاتی بوده و باید از هر امری که به هر شکلی اسراف تلقی می‎شود، جلوگیری کرد. رنج آورترین موضوع برای بنده ناتوانی در پاسخگویی کامل به درخواست‌های فراوان اشتغال است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: در این زمینه نیازمند کار جهادی هستیم، بخش‌های تولیدی و اقتصادی آستان قدس، تمام تلاش خود را برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با افزایش خطوط تولید به کار ببرند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605769
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.