حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی جمعه شب طی بازدید از دومین نمایشگاه مهر درخشان در مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران افزود: آستان قدس رضوی موظف است در ترویج هنجارها و ارزشهای اجتماعی و دینی تلاش کند.
وی اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی به عنوان یکی از هنجارها و ارزشهای اجتماعی مطرح بوده و برگزاری چنین نمایشگاه هایی معرفی کننده دسترنج تولید کنندگان داخلی و مروج خرید کالای ایرانی است.
وی گفت: یکی از اقدامات مهم برای حمایت از تولید کننده داخلی، بازاریابی است و دست اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بازار عرضه محصولات تلاش کنند.
تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اهمیت استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی افزود: امروز تولید ملی ارزشی است که با عزت، استقلال و امنیت کشور پیوند خورده است.
وی ادامه داد: آستان قدس رضوی در راستای رسالت فرهنگی خود، حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را یک رسالت می‌ داند و نمایشگاه مهر درخشان نیز در همین راستا برپا شده است.
وی اظهار کرد: نامگذاری امسال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' تنها یک شعار برای نقش بستن بر تابلوها نیست بلکه نقشه راهی است که مردم و مسئولان باید در تمام لایه‌ های زندگی و تصمیم گیری بر اساس آن عمل کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز تولید ملی ارزش و مقوله‌ ای مهم است که در امنیت و استقلال کشور نقش دارد زیرا دشمنان به دنبال وابسته‌ کردن ملت ایران هستند و به هیچ عنوان استقلال این مردم را بر نمی تابند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولید ملی را زیربنای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی بدون توجه به تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا راه به جایی نخواهد برد و تا زمانی که تولید ملی قدرت نیابد، اقتصاد مقاومتی نیز شکل نمی گیرد.
دومین نمایشگاه مهر درخشان با هدف عرضه کالای فرهنگی برای خانواده ایرانی که از اول اسفند ماه پارسال در مرکز نمایشگاه‌ ها و همایش ‌های آستان قدس رضوی برپا شده است تا آخر فروردین ماه امسال دایر است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.