به گزارش ایرنا، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های اولین نماز جمعه شهر ایلام در سال 96 اظهار کرد: یکی از دلایلی که رهبری همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند اینکه با تکیه بر این سیاست و برنامه چرخ تولید ملی و اشتغال جوانان به حرکت در می آید.
وی یادآور شد: اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی بدرستی اجرا شده و در مسیر درست قرار گیرد سخت ترین تحریم های دشمنان هم نمی تواند ملت ایران را تسلیم کند.
حجت الاسلام وعد مرادبیگی تاکید کرد: امسال نیز مقام معظم رهبری سال جدید را با عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند زیرا اگر اجرایی شود استکبار جهانی و دشمنان نظام را هم زمین گیر خواهد کرد.
خطیب موقت جمعه ایلام یادآور شد: دولتمردان باید در سال جدید مساله اقتصاد مقاومتی را در اولویت تمام برنامه های خود قرار داده و در زمینه عملیاتی کردن آن تمام تلاش خود را بکار گیرند.
وی همچنین به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی اشاره و اظهار کرد: سخنان ظریف و حکیمانه رهبری حاوی نکاتی بود که باید از سوی مسئولان و مردم مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت ایلام گفت: تاکید بر حضور پرشور دینی و انقلابی مردم در تمامی صحنه ها در سال 96 و حفظ روحیه جهادی ملت ایران از جمله نکات مورد نظر رهبری است.
حجت الاسلام مرادبیگی افزود: رهبری همچنین بر حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات سال 96 تاکید کردند و یادآور شدند که حضور پرشور مردم دوستان را خوشحال و دشمنان نظام را ناامید و مایوس می کند.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.