محمدرضا صبوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بانک شهر شعبه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک شهر از طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بانک شهر سیاست های خود را در راستای سیاست های اقتصادی مقام معظم رهبری هدایت و در این زمینه از طرح های تولیدی و اشتغالزایی حمایت می کند.
وی افزود: معظم له با توجه به نیازهای جامعه شعار سال را اعلام می کنند و انتخاب شعار سال نقشه راه پیشرفت کشور برای مسئولان است لذا بانک شهر در این مسیر با روحیه همکاری و همدلی تلاش می کند.
سرپرست منطقه یک بانک شهر گفت: این بانک سال گذشته 500 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی کرمان مصوب کرد که 200 میلیارد ریال پرداخت شد و 300 میلیارد امسال اختصاص می یابد.
وی بیان کرد: بانک شهر منطقه یک شامل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان و سیستان بلوچستان است که در این استان ها 18 شعبه، 23 باجه و 33 شهرنت به مردم ارائه خدمت می دهند.
وی افزود: 2 شعبه و پنج شهر نت در استان کرمان و یک شهرنت در شهرستان جیرفت به نمایندگی جنوب کرمان به مردم خدمات بانکی ارائه می دهند.
صبوری با بیان اینکه هدف بانک شهر خدمت رسانی به مردم و توسعه شهری است گفت: سود باز کردن حساب توسط مردم هر منطقه در بانک شهر در زمینه توسعه و عمران همان منطقه به کار گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: منابع بانک شهر سال گذشته رشد 88 درصدی داشته که نشان از استقبال و اعتماد عموم مردم به این بانک بوده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.