محمدعلی نبی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رشد اقتصادی و کاهش معضل بیکاری پیامد خرید کالای ایرانی است و هر اندازه مردم به این سو ترغیب شوند، تولید کنندگان داخلی به تولید کیفی راغب تر شده و به سهم خود در فرآیند توسعه و رونق اقتصادی بهتر نقش آفرین خواهند بود.
وی اظهار داشت: باید با هم افزایی بیشتر مسئولان و دست اندرکاران ذیربط و تولید کنندگان بستر این مساله هموار شده و هر کدام از بخشهای تاثیرگذار برای حمایت از تولیدات داخلی و بسترسازی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به وظیفه خود عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار فرهنگ سازی و افزایش تمایل در مردم برای خرید کالای داخلی، تولید کنندگان هم باید با تولید کالاهای با کیفیت و خدمات مناسب پس از فروش، انگیزه خرید را در مردم افزایش دهند.
وی مبارزه با قاچاق کالا را از دیگر مولفه های مهم برای حمایت از تولید داخلی خواند و گفت: دولت تدبیر و امید عنایت خاصی نسبت به این مساله داشته و دارد.
فرماندار گناباد گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید و جهت دهی صحیح پرداخت تسهیلات در مسیر رونق اشتغال پایدار و کارآفرینی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در کشور و به تبع آن در این شهرستان در سالهای اخیر بوده است.
وی گفت: از مجموع بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده برای رونق تولید در گناباد در سال گذشته 140 میلیارد ریال اعتبار جذب شد و با اختصاص 300 میلیارد ریال برای اجرای یکی از طرح های تولید کاشی در این شهرستان، بخش زیادی از اعتبارات تخصیصی به شهرستان جذب می شود.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.