محمد ابراهیم رضایی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: الگوی ارزشمند اقتصاد مقاومتی تاکید بر کاهش وابستگی‌ها و تأکید بر روی داشته ها، برندسازی و تولید صادرات محور است .
وی ادامه داد: هر چه تولید با کیفیت در همه زمینه ها افزایش یابد، افزایش عرضه و تقاضای ملی و فراملی بیشتر می شود و چرخه اقتصاد کشور به نفع مردم و تولید کننده رونق می گیرد.
وی با بیان اینکه اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل بازاریابی مواجه هستند، افزود: زمانی که محصول تولید داخلی با استقبال مصرف کنندگان داخلی مواجه باشد، انگیزه تولید کنندگان نیز برای توسعه و افزایش تولید بیشتر می شود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای اقتصادی نیز باید به برند سازی توجه ویژه داشته باشند تا مصرف کالای ایرانی با دوام در جامعه ترویج شود.
وی گفت: برای برند سازی ملی مردم ، تولید کنندگان و دولت باید دست به دست هم دهند از یک سو مردم با روحیه مضاعف ملی از کالای داخلی کشورشان استفاده کنند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: تولید کننده نیز برای ارتقای کیفیت کالا تلاش کنند و تولید با کیفیت مقطعی نباشد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: با برند سازی حتی می توان وارد بازار جهانی شد و تولیدات فراسرزمینی داشت که این امر تولید ناخالص داخلی و ملی را افزایش می دهد و اشتغال قابل توجهی ایجاد می کند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت گفت: برای نجات کشور از مشکلات اقتصادی باید از تولید ملی با عزم و اراده ملی حمایت کرد.
وی بیان کرد: واحدهای تولیدی نیز با استفاده از تسهیلات رونق، تولید خود را افزایش دادند از طرف دیگر صنایع خرد و کوچک بسیاری در دولت یازدهم راه اندازی شد که تاثیر به سزایی در کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید داشته است.
وی گفت: قدم اول توسط دولت، قدم دوم توسط تولید کننده برای رونق اقتصادی برداشته شده و اکنون نوبت مردم است که با خرید کالای ایرانی، در واقع یک نوع خدمت به جامعه و کشور کنند.
رضایی ادامه داد: افزایش توان بومی، مالی و اعتباری کشور، افزایش درآمد مالیاتی کشور و توسعه طرح های زیر بنایی و عمرانی، جلوگیری از انتقال سرمایه ملی به خارج از کشور و جذب سرمایه گذار خارجی از دیگرمزایای خرید تولیدات داخلی است .
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون همه کشورها به این نتیجه رسیده اند که باید از تولید ملی حمایت کنند و این حمایت فقط برعهده دولت نیست بلکه نیاز به عزم ملی دارد.
رضایی گفت: تک تک افراد این جامعه باید اگاه باشند که با خرید کالای خارجی، به تولید، رونق اقتصادی و آینده کشورآسیب می رسد.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.