به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه طی گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: این دستورالعمل شامل 17 برنامه عملیاتی در زمینه آمادگی رزمی یگان های ارتش، افزایش روحیه و رفاه کارکنان و نقل و انتقال آنهاست.
وی با بیان اینکه این دستورالعمل تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در باره ارتش را به صورت ویژه دنبال می کند، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحقق منویات رهبری را به عنوان اولویت فعالیت های خود قرار داده و در این مسیر گام بر می دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در باره انتقال پادگان مشهد به خارج از شهر نیز گفت: پادگان فعلی مشهد باید به صورت کامل تخلیه و به منطقه جدید منتقل شود اما باید زمینه مناسب برای این نقل و انتقال فراهم گردد.
وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری بخش دیگری از یگان ها به پادگان جدید انتقال می یابند، افزود: تا پایان سال 96 پادگان مشهد به صورت کامل به خارج از شهر منتقل می شود.
طرح انتقال پادگان ارتش در مشهد به خارج از شهر از سال 1388 در دستور کار قرار گرفته است.
برای جا به جایی پادگان مشهد با هماهنگی آستان قدس رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد و استانداری خراسان رضوی اقدامات لازم در زمینه تغییر کاربری زمین های ضلع جنوبی پادگان لشگر 77 انجام شده و با فروش اراضی پادگان های قدیمی در سایر نقاط کشور پادگان جدید در محل پلیس راه باغچه در حال ساخت است.
تاکنون 70 درصد این پادگان به مکان جدید منتقل شده است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.