رضا شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این پرونده، متخلف اقدام به ساخت اتاق و زدن خاکریز برای تصرف زمین کرده بود که پس از تشکیل پرونده قضایی و صدور حکم روز گذشته این حکم اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: دوستداران و همیاران طبیعت، شورا و دهیاران روستا و دیگر افراد در صورتی که متوجه تغییر کاربری غیرمجاز دست اندازی سودجویان به عرصه منابع ملی شدند می توانند موضوع را از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی اطلاع دهند.
شفیعی بیان کرد: طبق حکم قضایی علاوه بر تخریب و قلع و قمع محدثات واقع در اعیانی اراضی ملی، افراد متخلف به علت وارد کردن خسارت به منابع ملی مشمول پرداخت جریمه می شوند.
وی افزود: تصرف غیرقانونی اراضی دولتی و ملی به یک فرهنگ غلط تبدیل شده است که در این راستا برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان باید اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت مقابله با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: با قاطعیت و استفاده از راهکارهای قانونی، اقدام به رفع تصرفات اراضی متعلق به بیت المال خواهیم کرد.
ابوزید آباد مرکز بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل است که در فاصله 40 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل با 100 هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.