امام ‌جمعه خلیل‌آباد در این مراسم هشت سال دفاع مقدس را سند گرانبهای فداکاری و از جان گذشتگی توصیف و بیان کرد: شهدا بهترین سالیان عمر خود را در جبهه‌های حق علیه باطل سپری کردند تا اسلام، قرآن، حق و نام ایران اسلامی در اوج درخشش بماند.
حجت‌الاسلام علی ناهیدی افزود: شهدا ما را سوگند می‌دهند تا راهشان را همیشه ادامه دهیم و از ثمره خون آنها که استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است و ارزشهای اسلام پاسداری کنیم.
وی ادامه داد: این دو میهمان گرانقدر نامشان شهید، شهرتشان گمنام و از فرزندان روح‌الله هستند، این شهدا امروز آمده‌اند تا زنگ بیداری را به صدا درآورند تا ما در گرداب زندگی گم نشویم.
امام جمعه خلیل آباد گفت: از امروز پارک شهید فولادبند خلیل‌آباد با دفن این شهدا گمنام به نام بوستان شهید گمنام تغییر می‌کند.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در خلیل‌آباد همراه با عزاداری، نوحه و سینه ‌زنی برگزار شد.
دو شهید گمنام در عملیات والفجر 8 بهمن‌ 1364 در جزیره ام‌الرصاص و عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسیده اند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. خلیل آباد مرکب از دو بخش مرکزی و ششطراز 27 روستا دارد. دو سوم جمعیت این شهرستان شامل 32 هزار نفر ساکن روستاها هستند. خلیل آباد 270 شهید و 430 جانباز و آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.