به گزارش ایرنا ، مردم و مسئولان شهر جواد آباد روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر ، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، بر ادامه راه شهیدان در حفظ دفاع از ولایت که حضرت زهرا (س) نیز در این راه اولین شهیده دفاع از حریم ولایت لقب گرفته اند تأکید کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی سپس با عبور از خیابان های اصلی شهر و روستاهای در طول مسیر ، به سمت امامزاده هادی جواد آباد حرکت کردند.
در طول مسیر ، عزاداران با مداحان اهل بیت عصت و طهارت همراهی کردند و با یاد مظلومیت خاندان عصمت و طهارت به سر و سینه زدند.
در طول مسیر ، بسیاری از مردم خداجوی جواد آباد با برپایی ایستگاه های صلواتی از عزاداران با چای و شیر پذیرایی کردند.
عزاداران فاطمی پس از اجتماع در امامزاده هادی ، مصیبت عظمای شهادت مادر ائمه اطهار علیهم السلام را خدمت این امامزاده جلیل القدر تسلیت عرض کرده و در قالب دسته های سینه زنی و زنجیز زنی به عزاداری پرداختند.
مردم خداجوی جواد آباد پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ، بر سر خوان با برکت حضرت زهرا که توسط خیرّین برپا شده بود حاضر شده و اطعام شدند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.