محمدامین توکلی زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام این گروه به دستور تولیت آستان قدس رضوی انجام گرفت که شامل 20 نفر از دانشجویان گروه جهادگران رضوی و 20 نفر از خادمان بارگاه منور امام رضا(ع) هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سیل اخیر اوایل هفته جاری منجر به آسیب جانی و مالی برخی از مردم تایباد شد گروه اعزامی از سوی آستان قدس رضوی با حضور در این مناطق به مشکلات سیلزدگان رسیدگی خواهند کرد.
او گفت: اعزام این گروه همزمان با انجام پرواز آزمایشی بالگرد 'ام آی 17' امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به منظور آمادگی برای مواجهه با حوادث احتمالی در حریم حرم مطهر رضوی انجام شد.
مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی افزود: این بالگرد همزمان با اعزام گروه جهادگران رضوی و خادم بارگاه منور امام رضا(ع) شش هزار بسته غذای متبرک را نیز به تایباد انتقال داد تا بین سیلزدگان و جمعی از شهروندان تایباد از جمله خانواده های اهل سنت توزیع شود.
سیل جمعه شب پیش در تایباد به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان همچون دوغارون، فیض آباد، قومی، حاجی آباد و شمس آباد خسارت وارد کرد. کانون این سیل روستای دوغارون بوده که بیشترین خسارت را دیده است.
تایباد با 35 روستا در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7489/1858**خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.