علی گنج کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از هشت روز، راه ارتباطی روستای بنک از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان به علت طغیان رودخانه ‌ها همچنان مسدود است.
وی از ارائه خدمات امداد اضطراری به 350 خانوار آسیب دیده در فهرج پس از گذشت چهار روز از وقوع سیلاب و آبگرفتگی بخش نگین کویر این شهرستان خبر داد.
وی گفت: پس از چهار روز امدادرسانی سریع، مستمر و خالصانه امدادگران جمعیت هلال احمر، پایان عملیات امدادرسانی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج اعلام شد.
گنج کریمی با اشاره به اقدامات و خدمت رسانی عوامل‌ امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان فهرج ادامه داد: در این مدت 103 دستگاه چادر، 225 تخته موکت، هزار و 482 تخته پتو، هشت هزار و 501 قوطی انواع کنسرو، هزار و 200 کیلو برنج، 400 قوطی روغن، 700 باکس آب معدنی و مقادیری نان بین آسیب دیدگان متاثر از سیل، آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در این شهرستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه امروز نیز امدادرسانی در این روستا توسط یک دستگاه تراکتور انجام شد گفت: اقلام مصرفی و ضروری از جمله کنسروجات و نان امروز نیز بین خانوارهای آسیب دیده در توابع شهرستان منوجان توزیع شد.
هفته گذشته راه روستایی 9 روستا از توابع بخش نگین کویر شهرستان فهرج بر اثر سیل و آبگرفتگی در بارندگی های اخیر استان کرمان مسدود شده بود و بسیاری از روستاها دچار سیل و آبگرفتگی شده بود.
شهرستان فهرج در شرق استان کرمان و در 230 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.