به گزارش ایرنا این برنامه ساعت 9 صبح امروز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم، گردهمایی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، گردهمایی مدیران عامل شرکت های سهامی زراعی کشور به میزبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی، مناظره محمدجواد حق شناس از فعالان سیاسی اصلاح طلب و حمیدرسایی نماینده مردم تهران در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و ششمین کنگره کشوری سوختگی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیگر رویدادهای خبری روز چهارشنبه در مشهد است.
نشست خبری همایش ملی دولت پژوهی، ارائه نتایج پژوهش های انجام شده در زمینه آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف مشهد، کارگاه آموزشی نوروبیولوژی هیجان و مدیریت احساس و یکصد و هفتمین جلسه شورای شهرستان مشهد از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد است.
هم چنین امروز رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) توسط قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شهرستان تایباد برگزار خواهد شد.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکتهای دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 37681062 و 37681061 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع داده یا به شماره نمابر 37681060 ارسال کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
خبرنگار:مریم انجیدنی ** انتشار دهنده:شاهین فرشاد
3027/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.