به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری امروز استان، برگزاری یادواره شهدای استان کرمانشاه با حضور سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه ثارالله سپاه حضرت بنی اکرم (ص) کرمانشاه است.

** سفر استاندار کرمانشاه به قصرشیرین
دیگر رویداد خبری امروز سفر اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه به اتفاق جمعی از مدیران استان به شهرستان قصرشیرین است که طی آن از پروژه های عمرانی این شهرستان مرزی بازدید خواهند کرد.

** برگزاری آیین تجلیل از استاد کزازی
آیین تجلیل از استاد میرجلال الدین کزازی نویسنده و استاد ادبیات فارسی دیگر برنامه خبری امروز است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در تالار انتظار برگزار می شود.

** مصاحبه سخنگوی شورای شهر کرمانشاه
یکی دیگر از برنامه های روز پنجشنبه مصاحبه زین الدینی سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با اصحاب رسانه است که قرار است ساعت 10 امروز در تالار شهرداری کرمانشاه برگزار شود.

* خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه آمادگی دارد؛ برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت 9 اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن های 38239256 و 38239200 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 38225588 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر قصرشیرین با شماره تلفکس 42423422 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.