حسین شرافتی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حساسترین و پر التهابترین شرایط پس از انقلاب کشور را در مسیر آرامش و عقلانیت هدایت کرد و در واقع عقل دانای حکومت ایران در زمان انقلاب و بعد از پیروزی آن بود و ارتباطی که با امام خمینی(ره)در دوران حیات ایشان داشت هیچ تفاوتی با ارتباطی با رهبری نداشت.
وی ادامه داد: بی شک خدمات ارزنده آن مبارز خستگی ناپذیر در قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بر کسی پوشیده نیست، وی سپری برای استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همواره در دوران خطیر و سرنوشت ساز، پشتوانه ای استوار برای کشور، مردم و در واقع مدافع ارزشهای ایران اسلامی بود.
فرماندار تایباد گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی از پیشگامان نهضت اسلامی و همسنگر دیرینه رهبر انقلاب بود که مجاهدتهایش در ادوار مختلف و سالهای جهاد سازندگی بر تارک تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.
وی افزود: در همه سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهترین هدف آیت الله هاشمی رفسنجانی حفظ نظام و تثبیت نظام بود و همواره در جهت وحدت بین جریانات سیاسی گام بر می داشت و در واقع یکی از مهره های تاثیرگذار در تصمیمات کلیدی و حیاتی کشور و منطقه بود.
شرافتی راد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی کم نظیر، سیاستمداری هوشمند و در راستای رشد و اعتلای آرمانهای بلند معمار کبیر انقلاب اسلامیخمینی کبیر و بزرگمرد دوران سخت و بحران کشور و سردار بی ادعای سازندگی بود.
تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494/1858

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.