به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، رضا گل محمدی دراین پیام آورده است :
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
بگزار تا بگرییم چون ابر در بهاران/ کز سنگ ناله خیزد، روز وداع یاران.
ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز خستگی ناپذیر و یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق، اینجانب، همکارانم و جامعه ورزش و جوانان استان تهران گردید.
در ادامه این پیام آمده است :بزرگ مردی که الگوی وفاداران به آرمان های انقلاب اسلامی بود و همواره به جوانان نگاه ویژه داشت و در دیدار با ورزشکاران پیشگام و پیشقدم بود. بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران و خصوصا جوانان و ورزشکاران نیز قدردان تلاش های دلسوزانه و صبورانه آن بزرگمرد خواهند بود و فردا(سه شنبه) در مراسم تشییع یار دیرین امام و رهبری حضور پرشور و تاریخی را به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی دراین پیام گفته است :بدینوسیله درگذشت ناگهانی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و خاندان شریف، همسر عالیقدر، فرزندان، برادران و به همه بستگان داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات را از درگاه حضرت احدیت خواستاریم.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر روز گذشته در سن 82 سالگی و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.
آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، ساعت 10 صبح فردا(سه شنبه) در دانشگاه تهران برگزار می شود و در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به خاک سپرده خواهد شد.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.