به گزارش عصر یکشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با معین اقتصادی شهرستان رشتخوار و نماینده معین و مدیر طرح پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان خواف ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای توسعه این منطقه افزود: باید تمام وقت و فکر خود را به توسعه اختصاص دهید و به صورت هفتگی از مناطقی که معین آنها شده‌اید دیدن کنید.

وی ضمن مقایسه شهرستان خواف با پروژه‌های شهرستان درگز و شهرستان قلعه گنج کرمان یادآور شد: ظرفیت‌ها در ایجاد شغل خلاصه نمی‌شود بلکه تاسیس کمپ‌های گردشگری، افزایش درآمد سرانه و افزایش ضریب امنیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و فرمانداران در مسیر اجرای مثلث توسعه اقتصادی کارگزاران معین های اقتصادی هستند.

استاندار خراسان رضوی همچنین ضمن بزرگ دانستن طرح های در دست انجام، بر پرهیز از هرگونه اقدامات سیاسی تاکید کرد و یادآور شد: حسرت و نفرین مردم اثر سوء دارد و باید تلاش کرد با حضور و ارتباط مستمر، اعتماد مردم را تقویت کرد.

در این دیدار امرایی مدیرعامل مجتمع فولاد سنگان و معین اقتصادی شهرستان رشتخوار و قربانی نماینده معین و مدیر طرح پیشرفت عمران و آبادانی شهرستان خواف نیز از روند اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه این شهرستانها گزارشی ارایه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.