محمدرضا حیدری گفت: روز شورا را هیچ‌گاه موسم تقدیر و ستایش ندیده و نمی‌بینم، فرارسیدن این ‌روز برای من، روز حسابرسی فردی و فکرکردن به راه‌هایی است که رفته یا نرفته‌ام. تصمیماتی که گرفته یا نگرفته‌ام. سکوت و پاسخ‌هایی که بجا و نابجا بوده است و غرق می‌شوم در آینده‌ای که این کاستی‌ها را در اولین فرصت‌هایش جبران کنم.

وی افزود: روز شورا نه روز من که روز مردم است، روز آنانی که در صفوف رای ایستادند و در برگه‌ها نشاط و توسعه را با هزار امید نوشتند و به صندوق آرزوهای خود ریختند، روز آنان است و فرارسیدن این روز را به آنان تبریک می‌گویم، روزی که حق بزرگ انتخاب مسیر مدیریت شهر از دل قانون اساسی مترقی ایران به آنان اعطا شد و صاحبان اصلی کرسی‌های مدیریت شهر شدند.

وی ادامه داد: امروز با شما سخن می‌گویم، شما مردم که رنج را محجوب و آبرومندانه شکیبایی می‌کنید، دندان بر جگر دردها می‌گذارید و شکایت را به زیباترین و متمدنانه‌ترین شکل بروز می‌دهید، شما که در تمام سختی‌ها و چالش‌ها نقطه اتکا و امید ما بوده‌اید و نگاه پرمهر و سپاسگزاری‌های خالص و گرم‌ شما مدام شرمسارمان می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با شما سخن می‌گویم، با شمایی که تمام شور و انگیزه خدمت مایید و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا روز وداع با کرسی‌های امروز مدیون‌تان نباشیم، اگرچه بازهم بابت تمام نارسایی‌هایی که هست و خواهد بود شرمساریم.

وی در ادامه نوشت: امروز می‌خواهم از شما بابت همه این نارسایی‌ها عذرخواهی کنم و چه لذتی دارد تواضع دربرابر شما صاحبان محجوب و شریف شهر، شما که مسوولانه در تلاشید مبادا شهرمان روزهای روشن خود را به فراموشی بسپارد و فانوس امید و مهرورزی در کوچه‌های افسردگی گم شود. 

وی افزود: شما شایسته بهترین‌ها هستید، چرا که شکیباترین ملت جهانید و تاریخ بارها آن را به‌صراحت گواهی داده است، از خداوند و نایب مهربانش حضرت امام ‌رضا (ع) در این ساعات پرمهر و شور رمضان می‌خواهم در  مسیر خدمت‌رسانی یاریگر ما باشد.

نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.